Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

Jag heter Bosse och är världens bästa boxer. Bor i Enskede precis vid en rolig skog, som jag är kung i. Har en hel del kompisar både i skogen och på dagis. Min bästis heter Agnes och bor på andra sidan skogen. Jag leker också en del med min granne Asta, och så har jag en tjej som heter Ella.

onsdag, juni 20, 2007

Hemsk dag

Idag är det himla synd om mig. Jag har varit hos veterinären och det var INTE trevligt. Matte och jag hade charmat Henke till att följa med oss eftersom matte är lite känslig när det gäller nålar och knivar. Döm om vår förvåning när matte och Henke inte får följa med in, utan blir tillsagda att åka hem igen. Matte som hade lovat att pussa på mina gosiga läppar när de skulle skära i mig! Jag vet inte vem som var mest upprörd, matte eller jag.

Tre timmar senare stapplar jag ut. De har skurit i mig på två ställen och sen sytt ihop mig igen. 3 stygn har jag nu. Om tio dagar får vi veta resultatet, så nu håller vi tummarna att fläckarna är ofarliga.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Bosse! Du ser så ledsen ut på bilden men vi är många som håller tummarna för att allt är bra med dig. Det är tur att du kommer till skåne över midsommar då ska vi trösta dig. Och du jag har köpt en present till dig som lite tröst.

20 juni 2007 kl. 20:18  
Blogger Bosse said...

Presenter vill jag ha. Försökte charma till mig en av matte idag, men hon sa att jag fick nöja mig med den jag fick igår. Jag fick lite köttbullar istället, så nu är jag ganska pigg igen.

20 juni 2007 kl. 21:56  
Anonymous Anonym said...

Ynk!!! håller tummarna att det är ofarliga fläckar.

Men du var jättemodig som gick in till veterinären själv. De var väl snälla och trevliga hoppas jag???

21 juni 2007 kl. 21:58  

Skicka en kommentar

<< Home